zaterdag 1 oktober 2011

Vrijgezellenfeestje.

De afgelopen weken zijn zowel ik als D. flink te grazen genomen.

Wij zijn de eersten van onze complete vrienden en kennissenkring die getrouwd zijn en dus gingen ze los.

Manlief mocht mee paintballen......in een konijnenpak.
en daarna BBQ en zuipen in de stad,met hoed en sjerp op.

Ik, ja wat kan ik zeggen, het was leuk maar de 1e die nu trouwt kan haar lol op.
Ik mocht mee een dagje naar de Efteling.
Leuk, zeg je?
Guess again.....

Ik kreeg opdrachten, kus moeder geit bijv.  Heb je weleens geprobeerd dat te doen?
Een animatronische geit een kusje geven terwijl ze maar blijft bewegen.
Oh en je staat ACHTER dat hek waar je niet mag komen...

Of rijd op het varkentje in de carroussel, maar dan wel met 1 hand alsof het een rodeo-stier is. Fun...  En de rest stond naast de carroussel keihard te lachen, en nee natuurlijk gaan ze niet in  de draaimolen, da's voor kleuters.
Oh en inderdaad vergeet de sjerp en de Tijgertje oren vooral niet!

Dan was er nog de dans als de buikdanseres in Fata Morgana, Tel alle Loekies in Carnaval Festival, Zwaai naar iedereen vanuit de Gondoletta en ga in de Pirana maar je mag niet opstaan als je nat gaat worden...
Al met al was het best ok. Maaaaaar de 1e die trouwt, wat zeg ik, elke die trouwt die is van mij. :)  Zal nog weleens diep, diep nadenken.

Vooral mijn liefste kleine zusje die het meesterbrein bleek...

Lisette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten