woensdag 5 oktober 2011

Aangenaam, Lisette Poppins....

Vandaag heb ik mijn tas maar weer eens lekker uitgemest.Lege papiertjes eruit en zo.

Wat is dat toch,ligt dat aan mij?Ik heb geen bizar grote tas.MAAAR als 'ie eenmaal open gaat staan de meeste (vooral mannen)mensen met hun mond vol tanden....

Al diverse malen viel het me op dat mensen naar mij toe komen als ze iets nodig hebben.En ja blijkbaar is mijn tas een soort van tovertas.

Jeej ik ben Mary F*cking Poppins.

Op Flick'r is een group,ze showen daar hun tas en inhoud.In sommige gevallen valt mijn tasje reuze mee.

En ik geef toe dat er veel in zit maar ben ik nou zo'n uitzondering?Ken jij of ben jij ook zo'n persoon? Bij deze nodig ik jullie uit om eens in mijn tas te gluren en dan hoor ik graag of dit raar is.
Wat is dat nou allemaal, zeg je?
Een puzzelboekje,naaigaren en een naald,
sokken,polsbandage en de polsbandjes die ik gebruik om de bandage te bedekken,
een boek,een borduursetje,batterijen,handschoenen en tampons,
deodoekjes,vilstiften,ipod,telefoon,sleutels,voltarenzalf,
haarspeldje,ketting,zonnebril,thee,zonnebranddoekjes,
polsbandje,zakjes davitamon energy,een ontbijtkoekreep,
bril,medicijnen,tangetje,citroendoekjes,plakband,
oortjes,schaar,lipgloss,bachdruppels,
pen,scheermesje,veiligheidsspeld,dsi,extra stylus,
postzegels,3 soorten kauwgom,vaseline en rosebud salve,
handgel,parfum,een iqspel voor de kleine,
nivea,sap,pepermuntjes,zakdoekjes,een uvmetertje en een EHBO-setje
met daarin pleisters,alcoholdoekjes en een pincet.
Normaal wel in de tas maar nu even niet op de foto;
mijn portemonnee,camera,8hour-cream en lipbalsem,het dingetje om mijn foto's van mn camera te halen,
rietjes,haarklem en sinds kort een film-camera...
En natuurlijk is er dan ruimte voor incidentele artikelen(speelgoed,extra drinken/eten,een vestje,extra shirt voor kleine man).

In de toilettas vinden we dan nog;
een setje(3)oogschaduw,poeder,4 lipglossjes,
elastiekjes,mascara,vijltjes,oogpotlood,zo'n nageldingetje,
eyeliner,lipbalsem,een luchtje en 2 paar oorbellen.

Misschien heb jij ook wel zo'n volle tas.....Show me the CANDY......!!

Lisette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten