zaterdag 2 juni 2012

Verjaardag.

Vandaag is het zaterdag 2 juni en straks komt er visite.

Ik vier namelijk vandaag mijn verjaardag. Ik ben vandaag niet echt jarig, maar omdat ik het prettig vind om familie en vrienden te scheiden vier ik het zowel vandaag als zaterdag de 9e.

Dan vieren we voor onze vrienden ook meteen de 9e verjaardag van Q.
Anders moeten al die mensen over 3 weken namelijk alweer deze kant op.

Het is sowieso in juni altijd reuze druk, verjaardagen,vaderdag, en nog wat andere afspraken.
Het regelen van de spullen voor de vakantie... Kinderfeestje,trakteren enz.

Maar.....omdat ik jarig ben....is er zeer binnenkort een....jawel......WIN actie!

Ergens deze week verloot ik onder mijn bezoekers een kadootje.(3 zelfs)
Ik ga niet zeggen wat dat is, en ook niet wanneer.

Ik ga wel een hint geven.

De win actie komt online op mijn verjaardag.



Kadootje 1 word verloot, 2 is voor degene met de leukste verjaardagswens, en nummer 3 is voor degene die mij feliciteert zo dicht mogelijk bij het tijdstip dat ik geboren ben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten