zaterdag 24 september 2011

Het is weer zover.

 Het is weer zover. Op dit moment is het half 3. Ja in de nacht ja.
Al minstens 2 weken slaap ik niet. Althans, niet op het moment dat iedereen slaapt. Als heel Nederland lekker op 1 oor ligt, ben ik wakker.
Normaal gesproken slaap ik altijd en overal.
En ik heb nu alles al geprobeerd. Thee en warme melk. Los van elkaar en van ellende ook samen. En ik houd niet eens van melk...
Douchen. Nog een stukje lezen (div genres). Juist niet lezen. Een film kijken. Gewoon ontspannen liggen. Een puzzeltje. Een hapje van t een of ander(eiwit,koolhydraat en vitamientjes).
Tot nu toe zijn er 2 dingen die wel werken.
Een fijne slaaptablet van de dokter. Een half crisistabletje zorgt ook dat ik knock-out ga.Maaaaar
beide zijn verslavend, en ik ben niet wild van pillen. En het is niet handig want de dag erna loop ik rond als een dood konijntje.

Auto-pilot, zeg maar. Ik vind dat niet prettig en probeer dus maar gewoon te slapen, helaas blijkt dat onmogelijk.En loop ik dus alsnog rond als een dood konijn.
Grootste probleem is dat mijn borderline ge-triggert word als ik TE weinig slaap. Geloof me, als er 1 ding is dat je niet wil dan is het wel een aanval.
Dan ben ik echt de grootste bitch ooit. Denk ochtendhumeur maar dan x100. En met een beetje pech ook nog een soort emo-bui(zwangere vrouw maar dan erger).
Ik slaap dus nu af en toe en uurtje overdag. We zijn nu een paar weken verder en ik merk gewoon dat ik altijd moe ben. Meer pijn. Nog sneller uitgeput. Met andere woorden, er worden elke dag lepels ingeleverd. Ik ben het zat. En kan moeilijk mn hele dagritme omgooien. Ja dat lees je goed, ik slaap overdag als een blok......
Er moet nu dus iets gebeuren......Dus wie heeft de gouden tip? Roept u maar!!!!

Lisette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten